Reklamacja

REKLAMACJE - NAPRAWY GWARANCYJNE :

W przypadku stwierdzenia usterki, towar należy niezwłocznie spakować, zabezpieczyć przed wysyłką oraz odesłać do nas, na adres:

ABCURODA.PL Justyna Bielawska-Szymaniak

ul. Piotrkowska 270 lok.109

90-361 Łódź


Urządzenie należy dostarczyć czyste i w oryginalnym opakowaniu.

UWAGA! Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

Do towaru reklamowanego musi być dołączony oryginalny paragon lub faktura.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o wydrukowanie i czytelne wypełnienie formularza reklamacji:

Pobierz formularz reklamacji


W terminie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Państwem aby poinformować o rozpatrzeniu reklamacji.

Jeżeli sprzęt zakwalifikuje się do naprawy, to zostanie on naprawiony w terminie 28 dni roboczych i odesłany do Państwa.


Koszt wysyłki reklamacji pokrywa kupujący, koszt odesłania naprawionego sprzętu pokrywa sklep.

Przesyłek za pobraniem nie odbiermy, dlatego uprzejmie prosimy o nie wysyłanie ich do nas.